הסבר מספר מקשר

באלו מקרים לא כדאי להזמין אוהל לאירועים ?

השימוש באוהלים כמקומות המיועדים לאירועים והאפשרויות של יצירת חללים ייחודיים במקומות לא צפויים הם מזמן מצב נתון. השימוש באוהלים הולך וגובר, אך כמו בכל דבר, גם כאן ישנם חריגים ולכן כדאי לדעת באלו מקרים לא כדאי להזמין אוהל לאירועים.
אוהלים לאירועי, פתרון נפוץ ומקובל.
השימוש באוהלים עבור אירועים מסוגים שונים הפך לאחרונה לנפוץ ומקובל. לשימוש באוהל יש יתרונות רבים וכיום הם משמשים כפתרונות החל מהקמת אוהלי אבלים ועד להפקות ענק דוגמת חתונות או אירועי חברה המתאימים לאופי ולצרכים שאוהל מאפשר. השימוש באוהלים כבר מזמן איננו כובל את עצמו לאירועים מסוג מסויים ויכול להופיע בצורות שונות במרכז האירוע או כמלווה אותו. כל אלו אפשרויות מקובלות וטבעיות לשימוש באוהל באירועים, אך ישנם מקרים בהם לא כדי להזמין אוהל לאירועים.

באלו מקרים לא כדאי להזמין אוהל לאירועים ?

בכל כלל, יש כמובן יוצאים מהכלל. למרות שאוהל הוא פתרון נוח ויעיל במקרים רבים, עדיין ישנם מצבים בהם לא כדי להזמין אוהל לאירועים.
כאשר האוהל לא יכול להכיל את כלל האורחים – לאוהל קיבולת מסוימת. בסופו של דבר אם תבקשו להכיל את כל אורחים שלכם בחלל אחד, אך כמות האורחים שלכם היא גדולה באופן מיוחד, או אז יכול להיות שתאלצו לבחור בפתרון אחר.

מזג אוויר סוער

מדינת ישראל התברכה במזג אוויר שלא חשוף לימי גשם וסערות רבים. אם זאת כאשר צפוי יום סוער עם רוחות עזות וגשם חזק, צריך לזכור שלאוהל אין רצפה ומים יכולים לזרום תחתיו ובנוסף רוח חזקה תוכל להרעיד את דפנות האוהל.

אם אין תשתית מתאימה

הקמת אוהל מצריכה תשתית מתאימה סבירה שעיקרה שטח מאוזן וישר עליו אפשר להקים את האוהל. בנוסף לכך אם תבקשו להקים אוהל במקום נידח ומרוחק ללא חשמל או מים זורמים בסביבה, יכולה להיות בעיה.

אם יש צורך בחללים גבוהים

לאוהל יש מגבלת גובה, אם לצורך האירוע שלכם יש לכם צורך באלמנטים גבוהים במיוחד, אם אתם זקוקים לחלל גבוהה לצורך האירוע שלכם, אוהל יכול להיות לא מספיק.


עיצוב ייחודי

קירות האוהל אינם בנויים לשימוש עם עיצוב מיוחד או אלמנטים חריגים. אם אתם נדרשים לעיצוב ייחודי או כבד, דפנות האוהל לא יחזיקו את העניין. מומלץ לפנות אל המומחים של טנטו אוהלים לטובת קבלת ייעוץ והכוונה לפתרון מתאים.

תכנון מקדים והתייעצות לפני קבלת החלטה

הפתרון הנכון ביותר לכל סיטואציה שכזאת, המגבילה אתכם בשימוש הנוח לרוב של אוהל לאירועים יכולה וצריכה להתחיל תמיד בתכנון מקדם של הצרכים והרצונות שלכם. הצוותים המקצועיים שלנו בחברת טנטו אוהלים ישמחו להיות עבורכם גוף מקצועי שיוכל להפוך את התכנון המקדים לביצוע בשטח. התייעצו איתנו על כל שאלה ונדע איך לתת לכם את הפתרון היעיל והטוב ביותר המבוסס על הידע והניסיון שרכשנו לאורך השנים.

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706