הסבר מספר מקשר

יתרונותיו של שימוש באוהל כמחסן

שטח אחסון במדינת ישראל הוא דבר מורכב, מצד אחד יש חוסר תמידי בו, מצד שני קשה מאד להשיג אישורים עבורו, לכן היתרונות של שימוש באוהל כמחסן הם יתרונות ברורים היכולים לתת מענה לכל סיטואציה בתוך זמן קצר וביעילות מרבית.

הקמה מהירה

כאשר אנו זקוקים לא אחת לשטח אחסון מידי, האפשרות של מציאת מחסן גם בקרבת מקום עשויה לקחת פרק זמן. כאשר יש צורך בהקמה מהירה של אזור לאחסון, אוהל הוא הפתרון המתאים ביותר. צוות הקמה מיומן יגיע אליכם לכל מקום שתבחרו, ובתוך זמן קצר ביותר יעמוד לכם אוהל בכל גודל שתבחרו שיוכל לשמש אתכם כמחסן באופן מידי בצורה שבה הציוד או הסחורה שלכם תהיה מוגנת.

בקרת טמפרטורה

השכרת אוהלים מתקשרת לא אחת לאירועים כאלו ואחרים, וודאי שמתם לב שלא משנה באיזה עונה מתקיים האירוע, באוהל יש פתרונות מובנים לבקרה של טמפרטורה. לכן גם הציוד שלכם או הסחורה שיכולים להיות רגישים, יהיו בטוחים ומוגנים כאשר האוהלים של טנטו אוהלים מספקים לא רק שטח אחסון, אלא גם בקרת טמפרטורה על פי הנדרש.

פתרון יעיל לפרויקט נקודתי


בחיים של עסק או אפילו של אדם פרטי יש רגעים בהם צריכים שטח אחסון לתקופת זמן מוגדרת, מעין מתן מענה לבעיה נקודתית שככל הנראה לא תחזור על עצמה. לצורך כך אף אחד לא רוצה להשקיע בפתרונות ארוכי טווח יקרים שלא יהיה בהם שימוש.

לכן השימוש באוהל כמחסן הוא פתרון אידאלי עבור התעסקות עם מצב שכזה. מקרים בהם יכול להיות בכך צורך :
• אדם פרטי רכש מלאי מוצרים גדול לצורך פרויקט חד פעמי
• עסק קטן הזמין מכולה עם ציוד ונדרש לאחסן את הסחורה למשך מספר ימים או שבועות.
• אתם משפצים את הבית ורכשתם את כל חומרי הבניין לטובת השיפוץ.

התגברות על בירוקרטיה

כל אדם שאי פעם ביקש לבנות משהו יודע שהבירוקרטיה היא מכת מדינה. על מנת להשיג אישור לבניה של מחסן אתם עלולים לצאת למסע של שנים. כאשר אתם מבקשים להקים אוהל, הבירוקרטיה מאחוריכם. אתם פשוט מציבים על השטח הקיים שבבעלותכם את האוהל ללא צורך בהיתרים או אישורים, פשוט מקימים ויוצאים לדרך.

הגדלת שטח אחסון למחסן קיים

יש לכם כבר מחסן ? השטח שבו לא תמיד מספיק לכם ? אתם צריכים פתרון מידי להגדלת שטח אחסון בזמן קצר ? את כל אלו השכרה של אוהל לצרכי מחסן תוכל לפתור לכם. בתוך שעות בודדות יעמוד אוהל איכותי ואמין שיספק לכם פתרון מעולה.

עמיד בפני מזג אוויר

מזג האוויר בישראל בעייתי. במהלך הקיץ החום הגדול והשרב המתובל בקרינת שמש חזקה יוצר נזק לכל מוצר החשוף לשמש, בחורף הרוחות ומכות הגשם לא מאפשרות שימוש באחסון חיצוני. שימוש באוהל כמחסן יאפשר לכם פתרון מושלם לכל זג אוויר. האוהל עשוי מחומרים איכותיים ומאפשר הגנה על הסחורה שלכם.

טנטו אוהלים, גם למחסנים

חברת טנטו אוהלים מספקת שירותי אוהלים גדולים בכל מידה ופתרונות ייחודיים לאחסון בצורה יעילה ומהירה. הצוותים שלנו יקימו עבורכם את אול המחסן על פי המידות הדרושות לכם במהירות וביעילות. אנחנו מחכים לכם ומזמינים אתכם להתייעץ בכל בעיה, אנחנו נמצא לכם את הפתרון המהיר ויעיל ביותר עבורכם.

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706